Tuesday, June 20, 2006

Johnny Knoxville

johnny knoxville eating
Thanks to the Washington Post for writing us up and finding this amazing photo of Johnny Knoxville and his delightful sno-cone. Though it appears that this sno-cone may just be for show, there is no syrup! FOR SHAME!

32 comments:

Anonymous said...

HI ALEX!!! (its jackie)

Anonymous said...

It could be lemon.

Or one of those new albino flavors, e.g., white cherry, white grape, etc.

Scott said...

Or coconut...

Boss said...

dah i know who you all are AND YOURE FIRED

Anonymous said...

ewww, he needs to shave but the cone would look better if it was cherry or mix, and who eats lemon!?

Anonymous said...

Oh I see how it is... When a woman is eating a corndog, she must be thinking about giving head, but when a guy is eating a snowcone the way Johnny is, he couldn't possibly be thinking about eating some girl out... You commentors are sexist, you know that?

OMG GrOsS! Johnny Knoxville looks like hez eating PuSsY! What a SLUT!

Anonymous said...

where r the updates. july 12

Anonymous said...

u rock tottaly anonymous girl, not the person who typed where r the updates, the one above that, they are tottal sexiest, they need to get a new life.

Anonymous said...

hey alex and jackie, are ur last names konop????-trukka

Anonymous said...

that is so funny i have a cousin alex and his mom's name is jackie

Anonymous said...

you people are weird.

torj said...

WIZARDDDDDDDDDDDDDD.

<3,
torj

Anonymous said...

lol saw this site on ABC News on FreeTube ( http://www.FreeTube.co.nr )

They were talking about how celebrities are getting ultra skinny and its because of the media - and they pointed at this site ...lol

John Mock said...

lol saw this site on ABC News on FreeTube ( http://www.FreeTube.co.nr )

They were talking about how celebrities are getting ultra skinny and its because of the media - and they pointed at this site ...lol

Kat said...

you guys are weird.
that's a good thing.

John said...

He is sooooooooooooo hot

Amy said...

He is sooooooooooo hot

amy said...

he is hot and i am hot

Kat said...

ummmm hello? r the celebrities on a hunger strike??

Anonymous said...

Johnny is so fkn awesome!

Kat said...

...in other words...can we get a new fn' picture????


please?

Anonymous said...

best site ever

Mandy said...

He is ssssoooooooooo cute!

Kat said...

Holy shit. If this site was bread it'd be stale by now.

Need some help?

Lemme see what I can find.

R2K said...

God he has no talent.

Anonymous said...

it is VODKA flavor

Anonymous said...

What a sell out bitch.

Anonymous said...

He'd probably eat shit if it were in front of him, same as Steve O.

Anonymous said...

Is it a piss snowcone from one of his flicks?

Lauren J. said...

some folks look handsome even with their mouth open.

I'd say he's one of them.

Anonymous said...

OMG!!! i'think is craP!!! :P

Anonymous said...

I like his tux..
and that's about it.

But my friend thinks he is
a hunkk of joyy ! =]